top of page
  • תמונת הסופר/תGal Eitan

הטרנד המתעורר - בוק לבר מצווה


עם כל ההתפתחות העולמית בין המינים, היום גם הבנים מרגישים יותר ויותר שיש להם את הזכות לבקש מההורים בוק בר מצווה של ממש. זה כבר לא נתפס כנישה נשית בלבד להצטלם ו-וואלה - הבנים גם רוצים!

יותר ויותר הורים לבני מצווה מתקשרים אליי בבקשה, לא רק לקליפ לבר מצווה אלא גם לבוק בר מצווה, בגודל מלא, כדי להציג באירוע. הם משקיעים היטב בלבוש ואני מתעדת את הגיל היפה הזה, 13, לא רק בצילומים בבית הכנסת בעלייה לתורה, אלא גם בטבע. עם מגוון חולצות מכופתרות, ג׳ינסים ובגדים יומיומיים יותר, זה הופך להיות בוק אופנה ממש, ועבורי זה ממש תענוג. הבנים יפים כל כך בגיל הזה, עדיין אין חצ׳קונים וממש כמו הבנות, כבר מתחילים לראות אצלם ניצנים של גדילה, עם נצר מהילדות. מצחיק שבארצות הברית הטרנד השכיח הוא Sweet 16, נראה לי שהרבה יותר נכון להצטלם קצת קודם, כמו אצלנו.

ההתעוררות של הגיל הזה, 12 או 13, וההתעסקות שלהם במראה, מתאימה גם לשינויים ההורמונליים שמתחילים לקרות בגיל הזה ממש בגוף. מערכת העיכול משתנה ועמה גם מערכת ספיגת המזון. לכן אנחנו חווים ילדים שמתחילים פתאום להשמין קצת אחרי גיל 12 או 13 או להיפך - להרזות ולאבד מסת שריר. לכן, חשוב (ואכתוב על זה כתבה נוספת), לערוך שינויים בתזונה על מנת לתמוך בגדילה של הילדים/ נערים ולעבור את הגיל בצורה הטובה ביותר.


הורים, אל תגידו שלא אמרתי!


48 צפיות0 תגובות
bottom of page