top of page
  • תמונת הסופר/תGal Eitan

עלייה לתורה בכותל בירושלים

ירושלים לעולם לא מצליחה להפסיק לרגש אותי. אני מגיעה אליה כמעט אך ורק בימי צילומים ובכל צילום אני מוצאת פינות חדשות בה שטרם הכרתי. הפעם היה זה אירוע בר המצווה של שחר - ילד פשוט מהמם שכבש את ליבי במהלך יום הצילומים הזה ובחר לעלות לתורה בקודש הקדשים, בפינה צדדית שפונה אל הכותל המערבי.

התחלנו את היום בתל אביב. עלינו על האוטובוס - משפחה וחברים טובים - בכביש 1 לכיוון ירושלים. בדרך עצרנו לפיקניק קצר ביער - לארוחת בוקר קלילה וחגיגית ומינגלינג.

הצטלמנו קצת חברים ומשפחה ועלינו על האוטובוס לירושלים.

אמא של שחר דאגה שנחגוג לשחר גם בתוך האוטובוס בשירים ובמורל גבוה.

כשהגענו לירושלים, פגשה אותנו להקת נגנים חביבה עם תופים ושופרים עליזים, שהובילו אותנו משער ציון לכיון הכותל המערבי בתיפוף ובשירה. הנגנים עצמם לבושים לבן והקהל גם הוא בחלקו בלבוש לבן הוסיפו לאווירת החג.

הילולת בר המצווה נמשכה עוד קצת, יחד עם בלונים ושירים.

לפני ההגעה לרחבת הכותל, פנינו ימינה וירדנו במדרגות אל פינה מוסתרת יותר וקסומה שצופה על האבנים הקדושות, שממש לידן שחר עלה לתורה.

עלייה לתורה בכותל היא אינו דבר של מה בכך ושחר לקח את קריאת הפרשה בשיא הרצינות ופיצח עליה ביתר קלות ובהצלחה רבה. משפחתו וחבריו הקיפו אותו מכל עבר ושמחו בשמחתו.

העלייה לתורה הייתה עבור שחר סיכום של תהליך בן כמה חודשים, של התבגרות, של התמדה ושל לימוד. אני כמובן צילמתי מכל וכל לפרטי פרטים, גם על מנת ליצור מזכרת יפה עבור שחר וגם כדי לקשט את האלבום בתקריבים מהתורה, מהתפילין ומהכותל.

אין ספק שזהו אחד הרקעים היותר יפים ומתאימים לצילום אירוע בר מצווה ועבורי זוהי תמיד חוויה נעימה. מזל טוב שחר! עלה והצלח!


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page