top of page
  • תמונת הסופר/תGal Eitan

צילומי תדמית לנשות עסקים

עודכן: 27 באוק׳ 2021

כחלק מעבודתי עם חברות ועמותות בצילומי תדמית וסרטי תדמית, התבקשתי לצלם צילומי פורטרט לעמותת פרוומן - Prowoman - עמותה לקידום נשים בעולם העסקים. הבקשה הייתה לספק ל-35 נשים תמונת תדמית מחמיאה, אסתטית, נשית ועסקית. היו שם נשים מכל העולמות - מפתחות, מנהלות פרויקטים, מדריכות כושר, צלמות אפילו ועוד. את הצילומים עשינו במשרדי The Brain Embassy שמשמשים חברות ועסקים ויש להם Look & Feel של חברת הייטק שמתאימים לצילומים עסקיים וצילומי תדמית. אמנם הגעתי עם סטודיו מאובזר אך את התמונות הראשונות, צילמתי בתאורה טבעית יפייפיה בשעה הטובה ביותר של השמש. אז המשרדים היו מוארים באור רך וזהוב וגם המצולמות ולא הייתה סיבה להשתמש בתאורה המלאכותית.

אך השמש המשיכה לרדת והמקום עם הזווית הטובה ביותר שלה היה החדר בו עברו הנשים סדנת התפתחות די אינטימית ולכן לא התאפשר לי להפריע. לכן עברתי הלאה לנקודה הבאה הכי יפה ומוארת והוספתי את תאורת הסטודיו לחיזוק ולדיוק.

התאורה המשתנה עם ירידתה של השמש ומגוון הרקעים הרחב שהיה במשרדים, אפשרו לנו לעבור בין הרקעים ולהתאים לכל כמה נשים רקע שונה. כך גם אם הן קשורות זו לזו במדיות החברתיות, לכל אחת תהיה תמונה שונה. לא תמיד יש את הזמן ואת המקום לעשות את זה, במיוחד כשעובדים עם חברות ביום של צילומי תדמית. לרוב יש דווקא דרישה לתמונת פרופיל אחידה לכל עובדי החברה כדי להציג באתר ולהראות אחידות. בפרויקט שכזה שמגבש נשים שאינן קשורות זו לזו, יכולתי להשתולל עם מגוון של רקעים.

בצילומי תדמית אני עובדת עם מגוון גדול של לקוחות ומספקת קשת של צילומים לפי הדרישה. כמעט כל אדם היום צריך תמונת תדמית טובה, בין אם הוא בעל מקצוע פרטני או בעל יוזמה, סטודנט שרוצה להתקבל לעבודה טובה או מדריך טיולים. וכמובן שניתן להתאים לכל אדם לפי צרכיו את צילומי התדמית - אם יהיו הם בסטודיו או בטבע או אולי בלוקיישן מסויים שמתקשר לעבודה שלה/ו. יש גם שמבקשים לשלב תמונות מקצועיות נוספות שישמשו אותם לרשתות החברתיות. כך צילמתי מדריכי כושר, יוגה וקפוארה שבנוסף לתמונות התדמית, גם הדגימו תנועות מעולמם, קפיצות או אסאנות או תנוחות עבודה, עליהם הם יכולים לדבר בפוסטים שיעלו לאורך השנה. כשמגיעים לסשן פרטי אז כמובן שיוצאים עם מאות תמונות במלבושים שונים, בפרויקט הזה התבקשתי לספק תמונה עד שתי תמונות לכל אשה.

נהניתי מאד מהרעננות של התמונות. מצד אחד הייתה תאורה רכה ומדויקת של הסטודיו על המצולמים ומצד שני הקונטרסט החמים של השמש העניק עומק לצילומים (וכשהיא שקעה העומק נוצר על ידי בשלב העריכה). האלמנטים החומים מעץ בתמונה הוסיפו אווירה חמימה ומעין מסגרת והשתלבו היטב עם המתכת והזכוכית ההייטקיסטיות יותר.


צילום ועריכה: גל איתן - צלמת. צילום תדמיתי לבעלי עסקים ומקצועות חופשיים.






49 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page