top of page
  • תמונת הסופר/תGal Eitan

איך להתכונן לצילומי תדמית

עודכן: 10 בדצמ׳ 2021

לפני יומיים צילמתי לקוחה שביקשה תמונת תדמית טובה לאתרים שהיא מנהלת. נפגשנו בפארק הירקון, דאגתי שתגיע מאפרת ולפני הצילומים שוחחנו מספר פעמים על אופי העסקים שלה, על המראה שהכי ישקף אותה בצילומים ואפילו הגענו לפרטי פרטים על הצבעים המובילים באתר שלה, אותם היא החליטה להתאים לצבעי הלבוש שלה. יצאנו לצלם בפארק עם האופניים שלי, עליהן העמדנו את הקולבים עם החליפות השונות ואת יתר הציוד לצילומים ואיתן עברנו מפינה לפינה בקלילות ובזריזות.

פרט לצילום ולאיפור, עליהם אני הייתי אמונה, ההכנה שעשתה סיגל לצילומי התדמית הייתה מצוינת ולכן החלטתי לקחת אותה כדוגמה טובה לצילומי תדמית מקצועיים. סיגל רצתה לשדר נינוחות ויצירתיות, היא גם רצתה לשלב את מגוון תחביביה ולהוסיף ספרים שהיוו לה השראה בעבודה. עברנו בין כמה פינות בפארק במרחק של כמה מטרים אחת מהשניה.

הכתום והכחול החזק נבטו כמעט בכל תמונה ובכל פרט, החל מהציפורניים ועד למשקפי הראייה, ואפשרו לה לשמור על שפה אחידה באתר שלה וברשתות החברתיות. אלמנטים אלו הוסיפו המון לצילומי התדמית ולתחושת היצירתיות והחוסר סטנדרטיות בצילומים והחמיאו לתווי הפנים שלה.

הדגשת הנגיעה הדיגיטלית של סיגל בעבודתה, בניהול דפים עסקיים לאנשים, באה לידי ביטוי בעזרת הלפטופ שהביאה והטלפון הסלולרי. וגם פה רצינו להראות את מרחב ההשראה שלה, שאינו מסתכם במשרד סטנדרטי אלא מקום חיצוני שמהווה לה השראה.

צילומי תדמית ניתן לעשות בטבע או בסטודיו. ההבדל העיקרי ביניהם הוא בתחושת הקלילות של הטבע לעומת תחושת הרצינות של הסטודיו. לכן, במקצועות טיפוליים יותר או במקצועות שקשורים לבריאות הגוף והנפש, אמליץ להצטלם בסביבה ירוקה ושלווה. במקצועות של עריכת דין, עריכת חשבון ותחומים נוספים שמחפשים להראות רצינות וביזנסיות, אמליץ על צילומי סטודיו. ויש המון מקצועות שהם בין לבין ויכולים ליהנות מחבילה שמשלבת גם סטודיו וגם צילומי חוץ ירקרקים.

ולסיום, בצילומי התדמית של סיגל, השתמשנו במעט הומור באלמנטים שסבבו אותנו כדי לאפשר לה תמונות שישמשו אותה גם במאמרים שהיא כותבת ברשתות החברתיות, שיהיו תוספת נחמדה ומשלימה לנושאי הכתיבה שלה.

לצילומי תדמית נוספים וצילומי פורטרט עסקיים - היכנסו לשני הלינקים באתר.



26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page