top of page
  • תמונת הסופר/תGal Eitan

בוק בת מצווה בשרון - מגוון הלוקיישנים שלי

אז סגרנו על בוק בת מצווה ועכשיו נותר רק לבחור מקום לצילומים. אני מצלמת במגוון לוקיישנים מחוף פלמחים ועד לנהריה שבצפון ולאחרונה מאז שעברתי צפונה, גם בעמק המעיינות, בשדות המוריקים של כפר תבור, באזור טבעון ועמק יזרעאל ובכנרת. אבל אפשר להגיד שרוב בנות המצווה שלי, גם אם הן מגיעות מרחוק, מתרכזות באזור השרון. שם ישנם מגוון לוקיישנים שמערבים סביבה טבעית וים. הנה כמה מהמסלולים שלי בצילומי בוק בת מצווה:


קיסריה - בוק בת מצווה שמתאים לקיץ שאז הרי תמיד יש בעיה למצוא אזורים ירוקים ולכן מגרשי הגולף של קיסריה הם התחלה מצוינת לבוק בת המצווה שלנו. יש שם אופק ירוק ומרהיב, יש פינות של צל עם עצים גדולים וירוקים, יש צמחיה מדברית מעניינת וחלונות זכוכית עם השתקפויות יפות. משם ניתן לעבור למטעי בננות מוריקים ואקזוטיים, לעתיקות רומיות יפות שמתאימות פיקס לשמלות המעצבים שאני מביאה לבוק בת המצווה שלך ולסיים בכמה פינות דרמטיות בים עם סלעים מרשימים ושפריצים של מים או לחילופין מועדון ימי עם גלשנים וסירות.





כפר חיים וחוף בית ינאי - בוק בת מצווה נפלא לחורף או לתקופת חג השבועות שאז התבואה צומחת לה יפה. בחורף החורשה הירוקה של כפר חיים היא רקע נהדר לשכיבה עם השמלות על האחו, לצד תלתנים ירקרקים וקרני שמש עדינות שחודרות להן דרך עצי האקליפטוס והאורנים. בכפר חיים מגדלים גם חממות עם פרחים וצמחים מיוחדים והרבה פעמים מחכה לנו הפתעה מיוחדת באחת החממות. כשקר בחוץ אז גם נעים לעמוד בתוך החממה והתאורה המרוככת שבתוכה גם היא עושה משהו טוב לצילומים שלנו. בדרכנו לחוף בית ינאי אנחנו עוברות דרך שדה חיטה קטן וחמוד שמספק לנו את הצורך בצילומי שבועות. כשמגיעים לחוף בית ינאי יש לנו בחירה בין מספר לוקיישנים מצוינים. יש את חוף הרחצה עצמו שם אפשר להצטלם בין הסלעים המעוצבים, ליד סוכת המציל, בשכיבה על צדפים או בתוך המים. יש גם את הטיילת המרשימה שמגיעה לתוך היישוב שמספקת לנו נוף יפה מגבוה וצמחיית חוף עשירה. ויש גם את האזור הדרומי והפראי של בית ינאי שמספק נוף דרמטי וגבוה לצד ירידה פראית לחוף, בו יש פחות תנועה.




ביתן אהרון וחוף מכמורת / נעורים - בוק בת מצווה נפלא שמשלב חורשה ירוקה קטנטנה ולא רחוקה, עם מבנה עתיק, רחבת אבן ונוף יפה. מתחילים בבית ראשונים עם עצי אקליפטוס ואבנים עתיקות ומשם נכנסים לתוך החורש לכמה תמונות חביבות וירקרקות על ובין גזעי עצים שוכבים. משם ניתן לחצות את הכביש לחוף ארטיק בנעורים, שם יש מועדון גלישה וחוף ים חביב וניתן גם להמשיך לחוף מכמורת, לעצור בדיונות החול היפות והלבנות, או בשמורת הטבע הקטנה שלפני הכניסה למכמורת, שם יש צמחיית חוף מרשימה ומסלול חביב שמוביל אל החוף, ולקנח בצוקים החומים הדרמטיים והיפים שמצפון ליישוב.



עין הים בחדרה - שכונת עין הים היפה גם היא מספקת לנו לא מעט לוקיישנים שממש צמודים זה לזה, מיקום מצוין ליום צילומים של בוק בת מצווה בעונת החורף. ניפגש בחורשת עצים קטנה וחביבה בתוך השכונה. עצי אקליפטוס יפים יחד עם אורנים יתנו לנו את המענה הירוק שאנחנו מחפשות. משם במרחק מטרים ספורים אפשר להגיע לשמורה קטנה ויפה ממש בלב השכונה עם פריחות חביבות וצמחי חול. המפרץ הסיני מחכה לנו כאן לקינוח עם נופים עוצרי נשימה, סלעים דרמטיים וצוקי חול יפים שצופים לים הפתוח.

  1. הרצליה ונוף ים - לאלה שמגיעים מהמרכז ולא רוצים להרחיק או לחילופין למי שמחפשת בוק בת מצווה בלוק מסודר יותר שמתרכז סביב ים, סירות ומרינה, זוהי אופציה נהדרת. ניכנס אל תוך שכונת המגורים של המרינה. שם נרוויח אזורים מוצלים בשעות שהשמש עדיין חזקה. נצלם השתקפויות שלך על רקע זכוכיות כהות, נצטלם על רקע המרינה והסירות השוות, נהנה מפרספקטיבות של בנייה באבן לצד יאכטות מוקפדות, נוכל לשלב לוקים יותר מוקפדים ומהודרים ומראה סטייליסטי כזה, נוכל גם לחצות את הכביש לעבר חוף הגלישה ולהמשיך אל תוך שובר הגלים הארוך (מתאים לגולשות על סקטבורד), כשברקע מרינת הסירות והמגדלור. מי שתרצה מראה פראי יותר של ים, נוכל להמשיך בנסיעה קצרה אל נוף ים ואפולוניה ושם ליהנות מתצורות חוף מעניינות, צמחי ים ונופים יפים מהגובה.

  2. אזור חוף געש - עוד לוקיישן מעניין לצילום בוק בת מצווה ביום חורפי ואביבי. גם פה נמצא כמה פינות מעניינות. אפשר להתחיל בארסוף קדם ולצלם כמה תמונות בגן הפסלים וביישוב המיוחד. אם מזג האוויר חורפי, כיף לשלב פה צעיפים ומעילים וליהנות משדות פתוחים ומפריחות חביבות. בעונה חמה יותר, ניתן גם להתחיל בקיבוץ שפיים במרחבי הדשא (אין שם הרבה מבחר אבל כמה פינות חביבות לסימון וי על סביבה ירוקה). חוף געש מספק לנו כמה פינות חמד יפות. בין שבילי החול הצומחים בדרך אל הים אפשר בהחלט לצלם כמה תמונות יפות, אך בשמורת הטבע המסודרת שמדרום לחוף, אליה נכנסים לאחר נסיעה קצרה בשבילי חול טובעניים, אפשר למצוא עצים שוכבים ומפותלים בצל, שביל הליכה חולי לאורך מצוק נהדר ובסופו - רמפת עץ נהדרת עם מרפסת ממש דרמטית לים.



11 צפיות0 תגובות
bottom of page