top of page
  • תמונת הסופר/תGal Eitan

בוק בת מצווה בצפון הארץ

לא תאמינו אבל בשביל צילום בוק בת המצווה של הודיה נסעתי שלוש וחצי שעות(!) בפקקים עצומים ובלתי צפויים עד לעיירה הצפונית נהריה. כשאמה של הודיה התקשרה וביקשה שאגיע לצלם שם, האמת שדי שמחתי. לא כל יום מזדמן לי להגיע לשם והזכרונות הטובים שלי מתקופת עבודתי בקלאב מד באכזיב הוסיפו לסקרנות להגיע.

ומבחינת הצילום זה כמובן אזור חדש עם לוקיישנים חדשים. והאמת שהיו לי הרבה ציפיות מהנוף שאראה שם וממה שזכרתי מאז, כשהייתי בת 20 ומאוד התאכזבתי לראות כמה מעט טבע נשאר לאורך החוף, כמה צפוף ומאוכלס הכל ואיך הפכו את הקלאב מד הקסום למפעל, כן למפעל ממש על החוף. למזלנו נשאר לו קילומטר אחד קטן צמוד לנקרות, עם כמה פינות יפות של טבע, שאינו רמוס ומתועש. חשבתי לעצמי שבתל אביב מול ביתי אפשר למצוא יותר טבע מזה וכמה חבל.

בכל מקרה וללא כל קשר, הודיה המקסימה קיבלה את פניי זוהרת ומוכנה, חייכנית ועדינה, מלאת קסם אישי וערכים טובים שפשוט נשפכים ממנה. הנסיעה הארוכה והפקקים התפוגגו להם מזכרוני בעת שצילמתי אותה זורמת, קלילה, עוברת במהירות מבגד לבגד, מפינה לפינה ונותנת את הבסט שלה בכל הבזקה.

ניצלנו את שעות השמש הקסומות במגוון לוקיישנים צמודים ובסופו של דבר ההספק היה אדיר והיו המון תמונות לבחור מהן לאלבום.

פרט לצילום בוק בת מצווה, הבטחתי שאעשה להם גם צילומי משפחה בנופים היפים. וכך היה, משפחתה המקסימה של הודיה, עדינה ונעימה כמוה, פגשה אותנו במהלך הצילומים ויחד מצאנו את המקומות הנכונים לצילומי משפחה בטבע.






15 צפיות0 תגובות
bottom of page